SPECIALIST SEO

SPECIALIST SEO


SPECIALIST SEO

DEFINIȚIE:
Un specialist SEO este un expert care crește vizibilitatea unui motor de căutare pentru un site web. El contribuie cu expertiza sa prin imbunatatirea planurilor de marketing si a strategiilor utilizate de companii. Ajutorul său are ca rezultat lansarea de site-uri web pe prima pagină a motoarelor de căutare (Google sau Bing).

ROLUL MEU:
Ca specialist în SEO, revizuiesc sau creez planuri de marketing și strategii care să fie conforme cu cele mai recente cerințe ale Google, pregătesc rapoarte care evidențiază realizările sau eșecul strategiilor existente, verificați conținutul existent al site-ului pentru a vă asigura că este prietenos cu SEO, articole și multe altele, așa cum solicită compania pentru care lucrez.

REZULTATE:
Site-ul Web pe care lucrez pentru a-mi îmbunătăți ratingul SEO devine pe prima pagină a Google. În 95% din cazuri, în prima poziție, în 5% alte cazuri, datorită faptului că are o DA (autoritate de domeniu) scăzută, la cea de-a doua poziție (cunoscută și sub denumirea de SERP - pagina cu rezultatele motorului de căutare).

DE CE IUBESC ACEASTA ?:
SEO este abilitatea mea principală. Excelent în asta. Fiecare site pe care-l ajut pe primul SERP contează ca un lucru bun. Întotdeauna am lucrat în proporție de 110% în fiecare proiect.

CUM AM INVATAT:
Știam că este nevoie de o anumită combinație pentru ca un site să poată fi clasat pe prima pagină. Începând cu anul 2007, când am început să creez site-uri web, am început și cercetarea optimizării motorului de căutare.

DE CE SUNT O ALEGERE EXCELENTĂ:
Spre deosebire de multe persoane, știu cum să efectuez rapoarte și audituri complete ale site-ului și acest lucru îmi permite să fac o listă cu lucruri care trebuie abordate (cum ar fi meta-tag-uri, antete, cuvinte cheie). Google iubește site-urile care corectează eficiența SEO.
Spre deosebire de alți specialiști, sunt un specialist Google Certified, cu cunoștințe actualizate despre ceea ce Google cere de la site-uri web.
Spre deosebire de alți profesioniști, pot efectua cercetări de cuvinte cheie și pot identifica oportunități care nu pot fi exploatate de concurenți. Aceasta în schimb înseamnă o creștere a afacerilor pentru compania dvs.

Advertisement