SPECIALIST SEM

SPECIALIST SEM


SPECIALIST SEM

DEFINIȚIE:
Un specialist SEM, de asemenea cunoscut sub numele de Specialist Marketing Engineer sau Analist, poate ajuta o afacere prin asigurarea faptului că anunțul său ajunge la audiența corectă, publicul care va genera clienți pentru companie.

ROLUL MEU:
Ca specialist SEM Google, am fost instruit și am certificat de Google să creeze sau să revizuiască strategii de marketing plătite, să organizeze și să gestioneze și să optimizeze astfel de campanii. Sunt instruit, certificat și experimentat în Căutarea AdWords, AdWords Mobile, AdWords Video, Afișare AdWords, Cumpărături AdWords și chiar Google Analytics, care facilitează revizuirea și îmbunătățirea strategiilor.

REZULTATE:
Deși sunt un mare fan al SEO și nu SEM, deoarece SEO aduce clienții la o afacere GRATUITĂ fără a trebui să plătească nici măcar un cent, în câteva ocazii am reușit să fac campanii SEM, am reușit să optimizez astfel de campanii și să reduc costurile prin creșterea scor de calitate.

DE CE IUBESC ACESTEA?:
Sunt un muncitor independent, foarte motivat să-mi demonstrez aptitudinile și vreau să analizez critic activitatea desfășurată cu campaniile. Acest lucru îmi permite să vorbesc despre slăbiciuni (cum ar fi anunțurile plasate în momentul nepotrivit al zilei) și să le corectez.

CUM AM INVATAT:
După mulți ani de autodidactare prin cercetarea tutorialelor Google din 2013, m-am calificat ca un Partener Certified din 2013 la diferiți clienți cu care am interacționat; în același timp trecând cunoștințele mele echipelor.

DE CE SUNT O ALEGERE EXCELENTĂ:
Sunt unul dintre cei 5 parteneri Google SEM certificați în Marea Britanie, am experiență în instrumente precum DoubleClick, Marin, Kenshoo și cu abilități dovedite de PPC, pot examina sau crea noi strategii care pot fi urmărite și care au costuri reduse cu maxim profit.

Advertisement