SOCIAL MEDIA

SOCIAL MEDIA


SOCIAL MEDIA

DEFINIȚIE:
Definiția cuvântului ar fi "utilizatorul care are o credibilitate stabilită în industria social media". Prin credibilitatea stabilită, în acest caz, ne referim la un număr mare de adepți pe care o are într-o anumită campanie social media (adică un utilizator Twitter cu 1 milion de adepți poate fi văzut ca un influențator).

ROLUL MEU:
În calitate de MANAGER / INFLUENȚI MEDIA SOCIALĂ, supraveghez activitatea socială a unui client pe platforme precum Twitter, Google Plus, Facebook. Pot gestiona campanii, înființează noi și coordonează executivul social media pentru a-și îndeplini sarcinile zilnice. De asemenea, am auditat și am analizat astfel de campanii de social media, sporind rezultatele lor, inclusiv posturile zilnice de trend.

REZULTATE:
În condiții optime, mi-aș ajuta clienții prin revizuirea și îmbunătățirea campaniilor lor de social media. În același timp, după optimizarea campaniilor principale, au fost create diverse alte campanii "feeder" pentru a atrage clienți de pe diverse piețe (cum ar fi consumatorii sănătoși de viață pentru furnizorii de asigurări de sănătate).

DE CE IUBESC ASTA ?:
Întotdeauna lucrez profesional, reprezentând întotdeauna imaginea afacerii cu cel mai profesionalism posibil. De asemenea, pot distribui tweet-uri și alte tipuri de posturi de la alte subiecte trending în alte limbi diferite.

CUM AM INVATAT:
Deoarece primul meu cont de mass-media - Hi5 - am înțeles social media joacă un rol vital în răspândirea mesajelor și a conținutului. Am cercetat și sunt la curent cu ultimele tendințe în ceea ce privește social media și algoritmii lor.

DE CE SUNT O ALEGERE EXCELENTĂ:
Spre deosebire de alți candidați, înțeleg complet importanța Google Plus ca platformă social media. Acest lucru garantează că postările mele vor ajunge întotdeauna pe prima pagină a Google (2-3 SERP).
Spre deosebire de alți candidați, am un număr impresionant de campanii feerice cu un număr impresionant de adepți și vă pot ajuta mereu să vă creați propria afacere.
Și cel mai important, pot organiza campanii în engleză, franceză, italiană și spaniolă, ajungând astfel la o audiență impresionantă de jumătate din glob. Un portret impresionant de Media Social Influencer, nu-i așa?